2009. február 6., péntek

Pirított hagymás csirke burgonya ágyon




Hozzávalók:6db nagy méretű krumpli,40dkg csirkemell,2-3 ek.olaj,2dl főző tejszín,2dl víz ,1 Knorr pirított hagymás csirke alap,10dkg reszelt sajt.

Elkészítés:A csirke húst tetszés szerint kockázzunk vagy csíkozzuk,forró olajon egy csipet sóval aranybarnára pirítjuk.A tűzről levéve rászórjuk a Knorr alapot jól elkeverjük majd a tűzre visszatéve felöntjük a tejszínnel és a vízzel összekeverjük Forrástól számított 2-3 percig készre főzzük.Akár milyen köret jó hozzá de én most ezt álmodtam meg.


Burgonya ágy:6 burit ketté vágjuk kikaparjuk a belsejét,sózunk borsozzuk és tepsibe tesszük belel kanalazunk a csirke húst és 25-30 percre 220°-C sütőbe sütjük utána kihúzzuk sütőböl és szórunk rá sajtot még vissza toljuk 10 percre.És hogy ne pazaroljunk ami maradt lé és hús meg a krumpli belseje egy jénaiba tettem és sajtot szórtam rá még azt is megsütöttem.

Nincsenek megjegyzések: