2010. október 4., hétfő

Kekszes Banáncsoki


Hozzávalók:30 dkg darált háztartási keksz, 30 dkg zselécukor, narancslé ( kb. 1 dl ), 25 dkg porcukor, 25 dkg margarin, 15 dkg darált dió.

A zselécukrot negyedekre vágtam és a hozzávalókat összegyúrtam annyi narancslével, hogy formázható, gyúrható masszát kapjunk. Én őzgerinc formában készítettem úgy, hogy folpackkal kibéleltem, a massza felét belenyomkodtam, erre pakoltam a banáncsokit és befedtem a massza másik felével.

Hűtőbe tesszük pihentetni, majd olvasztott csokoládéval bevonjuk. Pár óra múlva szeleteljük.

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Kedves Gasztroblogger!
A finom étel alapja a kreativitás, a bátor és harmonikus fűszerezés, valamint a minőségi alapanyagok használata. Nincs ez másként a legkisebbek esetében sem, csak a 6 hónapos-3 éves babáknál még arra is vigyázni kell, hogy a felhasznált alapanyagok megfeleljenek az adott korosztály igényeinek. Egy kismama számára mindig nehéz eldönteni, hogy mit adjon enni a babájának, hogyan főzzön számára a konyhában, és miben tér el a felnőttek étkezése a kicsik babaételétől. Nekik kíván segíteni a Nestlé Babarecept Versenye, amelyre szeretnénk a konyhában otthonosan mozgó gasztrobloggereket is meghívni. A táplálkozási irányelveknek megfelelő legkreatívabb recepteket a Nestlé értékes ajándékokkal jutalmazza. A legjobb és legérdekesebb ételeket majd a nagyközönség választja ki szavazás útján.
Bízunk benne, hogy sokan elfogadják a felkérésünket és részt vesznek majd a versenyen. A recepteket 2011. május 15. és 2011. június 15. között várjuk. További információt a www.mitegyenababa.hu, és a www.babareceptverseny.hu weboldalakon találhat.

Vicuska írta...

Milyen jól mutat a banáncsoki a kekszben!